אוטומציה לעסקים קטנים

רוצים להתקדם לדור הבא של עסקים מבחינה ניהולית ושיווקית? להתקדם בצעדים גדולים ולממש את הפוטנציאל העסקי שלכם באופן מלא? תעברו לאוטומציה עסקית. כל מה שעשיתם עד היום באופן ידני, תנו למערכת ממוחשבת לעשות. אל תבזבזו זמן איפה שלא צריך. תשקיעו בעסק שלכם, בקידומו, בקשרי לקוחות, בהרחבת מגוון המוצרים. אוטומציה עסקית מאפשרת לעסק להתנהל נכון, לחסוך זמן ולהתייעל ולספק שירות ברמה הכי גבוהה שאפשר. על היתרונות הרבים של אוטומציה עיסקית אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם.  

מה זה אוטומציה עסקית

 המטרה של אוטומציה עסקית היא לגרום לעסק לעבוד טוב ויעיל יותר, בעזרת תהליכים אוטומטיים. מדובר בשימוש בתוכנה ההופכת תהליכי השיווק, ניהול ידע ופעולות הנעשות באופן ידני, לאוטומטיים. השימוש בתהליכי אוטומציה הופך תהליכי עבודה להרבה יותר יעילים. קיצור זמנים לצד שיפור מכירות מתאפשרים באמצעות תהליכים אוטומטיים ובעזרת ריכוז מידע במקום אחד. התייעלות של העסק, כל עסק, בין אם הוא גדול או קטןמפנה זמן רב, חוסכת כסף ומשפרת את הביצועים, שבסופו של דבר מכניסים יותר כסף. כך שברור שהחזר ההשקעה באוטומציה הוא מידי וברור. אוטומציה הפכה לנפוצה יותר ויותר בעסקים קטנים בכך שהיא מסייעת להם בניהול השוטף והיומיומי העלול להכביד עליהם ולמנוע מבעל העסק להתמקד בעשייה עצמה לשמה הוקם העסק. ניהול עסק קטן בשוק תחרותי הוא משימה לא פשוטה וחשוב להתנהל נכון כדי לא לעשות טעויות ולא רק "לצוף מעל פני המים" אלא גם להצליח. 

מה היתרונות של אוטומציה עסקית

אוטומציה עסקית מזניקה את העסק קדימה והיא מתבצעת בשני מישורים עיקריים. השיווקי והניהולי. האוטומציה מביאה איתה יתרון עצום מבחינה שיווקית כאשר מערכות מידע מתנהלות באופן אוטומטי. ניהול קשרי לקוחות באמצעות ניוזלטר הנשלח באופן קבוע, הודעות SMS על מבצעים וקידום מוצרים שונים ועוד אמצעים שיווקיים שונים, אפקטיביים במיוחד לשימור לקוחות והנעה לפעולה, הכל בלחיצת כפתור.

ברמה הניהולית מערכת מיחשוב מארגנת את כל יומן הפגישות, קליטת עובדים, הנהלת חשבונות, ניהול משימות של העובדים, לוחות זמנים ועוד. איכות מידע בעסק עולה בכמה רמות, כשהכול מנוהל בבהירות. תהליכים, תקציבים, עבודה מול ספקים והפקת דו"חות. העסק פועל על פי מערך אוטומטי המאפשר שליטה מרבית על כל התהליכים הארגוניים. ועסק מאורגן הוא עסק מצליח. 

האם קיימים חסרונות לאוטומציה עסקית?

לא ממש. כמובן שהאוטומציה העסקית מייתרת כמה מקצועות בסיסיים וותיקים, כך שמנקודת מבט חברתית-כלכלית היא אולי בעייתית. אך מנגד ניתן לדבר על העלייה בפרודוקטיביות של עסקים וההצלחה העסקית שלהם שתורמת למשק. בכל מקרה, התקדמות טכנולוגית היא לא משהו שניתן לעצור, וכשרואים שיותר קל וטוב, לשם הולכים. בנוסף, ההשקעה הראשונית עלול להיות "כבדה". אך כאמור, היא מחזירה את עצמה במהירות בגלל הפחתת זמני ביצוע והתייעלות. חסרונות נוספים שהם נדירים למדי הם שגיאות שרשרת שעלולות להתרחש מכיוון שהכל ממוחשב, אך המערכת יכולה להתריע על כך. לסיכום, הטמעת אוטומציה בעסק תסייע לו לצמוח ולשגשג ולנקוט בפעולות שיווקיות שיעלו את המודעות אליו ויאפשרו ללקוחות פוטנציאליים להגיע אליו ואל המוצרים והשירותים שהוא מציע. בנוסף, העסק יתנהל בצורה אוטומטית כמעט לחלוטין, באופן יעיל, עם תהליכים ידועים מראש של הגדרת מטרות ויעדים, פיקוח על משימות, נהלי עבודה ודיווח. כדי לשדרג את העסק שלכם ולעבור לאוטומציה עסקית אתם מוזמנים לפנות ל-YAPA. תקבלו את כל שירותי הניהול וקידום העסקים תחת קורת גג אחת על-ידי מומחים עם וותק וניסיון מקצועי שיסייעו לעסק שלכם להתייעל, להרוויח יותר ולהצליח.